Very Quiet ?

Discussion in 'Off topic' started by Fuzzer, Jul 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    Is it me or is it really quite in all the forums tonight ? With exception of DP obviously

  2. hitman Qdoos Contributor

    hitman
    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    6
    well obviously you should expect any answers then.. :cute:


    but yeah they do, not a lot happening round at qdoos, i had like 100 unread posts from yesturday though!
  3. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    yeah think asad had lots of redbull and was on a posting high the past couple of days lol, which is a good thing ;)

    Seems very quite everywhere like here, UKWW and Triphp
  4. BuxP Not Active

    BuxP
    Joined:
    Jun 22, 2008
    Messages:
    142
    Likes Received:
    4
    Location:
    Belgium
    Hmm, I am not too active member here, but i read most posts, and reply often.. And lately When I log on daily i see more and more unread new posts

    so good job on Qdoos :D
    BuxP,
  5. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    Yeah it has been getting busier Bux the last two days have been extremly busy
  6. Asad Qdoos Contributor

    Asad
    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    1,370
    Likes Received:
    9
    Location:
    WebSack.net
    Okay! Here I am... Yesterday, my monitor had sparks and at last it went to a little 'BANG'... lol...

    Now, its not at all working. I just don't know what happened. I shouldn't have shifted to my desktop from Laptop.

    However, I am now with my laptop and I have buy a new monitor. So, just think about it now!

    btw, my schedule is totally different. I stay active on Qdoos for 2 hours everyday and thats from 9 PM to 11 PM Indian Standard Time!
    Asad,
  7. Iearn-Money Qdoos Contributor

    Iearn-Money
    Joined:
    Jun 10, 2008
    Messages:
    1,147
    Likes Received:
    8
    Location:
    Iearn-Money.Com
    Well these days I see lots of activities in Qdoos, and specially Asad, he woke up finally :D In other forums I see the activity is decreasing, maybe this is a virus lol
  8. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    I think its the summer and all the webmasters are going on holiday lol
  9. Iearn-Money Qdoos Contributor

    Iearn-Money
    Joined:
    Jun 10, 2008
    Messages:
    1,147
    Likes Received:
    8
    Location:
    Iearn-Money.Com
    lol hmm I think after the technology revolution, everyone could use wireless and connect to internet world everywhere.. And I think most of webmasters does have a laptop to do so!
  10. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    lol when i go on holiday i wouldnt be sitting on my laptop all day thats for sure !
  11. Iearn-Money Qdoos Contributor

    Iearn-Money
    Joined:
    Jun 10, 2008
    Messages:
    1,147
    Likes Received:
    8
    Location:
    Iearn-Money.Com
    Well that's for sure.. But I don't think a webmaster has the time to be 24/24 hours online on a forum however if he's not on a holiday!
  12. masterweb Qdoos Contributor

    masterweb
    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    552
    Likes Received:
    4
    Location:
    right now?
    Same here!, once finally i'll be on hollidays be sure Internet will be empty due i'll be off line for the 3 weeks i'll be out :biglaugh:

  13. hitman Qdoos Contributor

    hitman
    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    6

    you would even take it? I have never taken a laptop or any games console on holiday, only think thats watched is a little telly very late at night
  14. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    Oh no i wouldnt, i plan on spending most of my holidays extremely drunk, laptops wouldnt fit in :wink:
  15. hitman Qdoos Contributor

    hitman
    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    6
    the only laptops you see are at the police station :biggrin:
  16. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    lol it has been known in the past to get very messy :tongue:
  17. hitman Qdoos Contributor

    hitman
    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    6
    you ever had to stay in a cell before?
  18. Fuzzer Qdoos Contributor

    Fuzzer
    Joined:
    Aug 10, 2007
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    5
    When i was younger i used to be a bit of a lad but not for a couple of years lol
  19. hitman Qdoos Contributor

    hitman
    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    6
    haha, when im old enough ill probably get busted for speeding at some point

    hey... that makes me think of a new thread to start.. :p
  20. Asad Qdoos Contributor

    Asad
    Joined:
    Jun 1, 2008
    Messages:
    1,370
    Likes Received:
    9
    Location:
    WebSack.net
    No waiting! Go and start!!!!! :wink: :yes:
    Asad,
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page